Главная О школе Одно окно Лето-2017 Воспитательная работа
Детские организации График работы объединений по интересам Объединения по интересам и спортивные секции в субботу МЧС информирует
«В центре внимания – дети!» Вода ошибок не прощает! (+видео) Безопасное лето Ваших детей ГАИ информирует Законы дороги для велосипедиста Правила дорожного движения для школьника «За безопасность вместе» Правила безопасности на водоемах ПЕРВАЯ МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ ПРИ ОТМОРОЖЕНИИ Как сделать школьные каникулы безопасными? (+6 ВИДЕО) Задумайся о безопасности Пиротехника (+ВИДЕО) Что делать, если разбился градусник? Опасность зимнего льда (+ВИДЕО) «Безопасный Новый год!» «Гордимся, что научили» Если случился пожар? НЕ ПРОЖИГАЙ СВОЮ ЖИЗНЬ! Исправность электроприборов. Будьте осторожны! Защити жизнь и свое имущество Памятка для родителей перед каникулами от МЧС МЧС Республики Беларусь информирует МЧС Беларуси: Помощь рядом Не оставляйте ни на минуту! ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ НА ВОДЕ Сжигать сухую траву – опасно! Памятка о безопасности на водоёмах в летний период Осторожно! Тонкий лед!
Выпускнику-2017
Образовательный процесс Родителям Библиотека


Breadcrumbs


Поиск по сайту



Время, погода, дата


 
Витебск °C
  22.09.2017 Wetter Ostsee

Вход/Регистрация




Курс — на збліжэнне агульнай і спецыяльнай адукацыі

"Настаўніцкая газета" • 27.02.2014 • Спецыяльная адукацыя • 

Днямі ў канферэнц-зале Нацыянальнага выставачнага цэнтра “БелЭкспа” ў межах X Міжнароднай спецыялізаванай выставы “Свет дзяцінства — 2014” прайшоў рэспубліканскі круглы стол “Вучэбна-метадычнае забеспячэнне інтэграванага навучання і выхавання”.

 

Удзельнікі мерапрыемства — навукоўцы і педагогі-практыкі — абмеркавалі стан і перспектывы развіцця вучэбнага кнігавыдання для дзяцей з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця, метадычныя падыходы, якія неабходна выкарыстоўваць настаўнікам у інтэграваным класе, а таксама прадставілі станоўчы вопыт работы ўстаноў адукацыі на шляху да інтэграцыі.

...

Дасягненні і праблемы

...

На базе сярэдняй школы № 46 Віцебска былі адкрыты 10 класаў інтэграванага навучання поўнай і няпоўнай мадэлі. Аб гэтым расказалі настаўнікі-дэфектолагі ўстановы Вольга Аляксандраўна Шурухаева і Інга Уладзіміраўна Міляк. У школе вучацца 23 навучэнцы па праграмах для дзяцей з цяжкасцямі ў навучанні, з цяжкімі парушэннямі маўлення і па вучэбных планах спецыяльнай агульнаадукацыйнай школы для дзяцей з парушэннем зроку, з парушэннем слыху і з парушэннем функцыі апорна-рухальнага апарату. З мэтай стварэння камфортных умоў для дзяцей з АПФР і для настаўнікаў, якія выкладаюць у інтэграваных класах, у школе сабралі ўласны вучэбна-метадычны комплекс (ВМК). Ёсць картатэка нарматыўна-прававых дакументаў, якія рэгламентуюць працэс навучання. Настаўнікі выкарыстоўваюць праграмы спецыяльных агульнаадукацыйных устаноў з рускай мовай навучання па ўсіх асноўных прадметах. На аснове гэтых праграм распрацаваны навучальныя дапаможнікі, па якіх з дзецьмі праводзяцца заняткі. На жаль, праграмы па арганізацыі карэкцыйных заняткаў і метадычныя дапаможнікі да падручнікаў даступны для настаўнікаў не ў поўным аб’ёме. Не хапае і навучальных дапаможнікаў для гэтых катэгорый дзяцей.
Разумеючы неабходнасць пераходу да інклюзіўнай мадэлі навучання, настаўнікі-дэфектолагі 46-й віцебскай школы спрабуюць выбудоўваць сваю работу на ўроках сумесна з настаўнікамі-прадметнікамі, якія вядуць урокі ў класе ў прысутнасці дэфектолагаў, якія адначасова аказваюць дапамогу дзецям з АПФР. На ўроках і карэкцыйных занятках педагогі карыстаюцца традыцыйнымі і сучаснымі камп’ютарнымі формамі, метадамі і сродкамі арганізацыі навучальнага працэсу. Школа абсталявана 3 камп’ютарнымі класамі, 2 лінгафоннымі кабінетамі, а таксама дошкамі з інтэрактыўнымі ўказкамі. Гэта дазваляе шырока выкарыстоўваць электронныя сродкі навучання.

...

Надзея ЦЕРАХАВА.

Читать полностью на сайте газеты "Настаўніцкая газета"